ارسال پیامک به شماره بلک لیست

اولین سوالی که ممکنه برای شما پیش بیاد اینه که شماره های بلک لیست مخابرات ، لیست سیاه ، شماره های مسدود چیه؟

این شماره ها مربوط به کسانی هستند که به دلایل مختلف ممکنه دریافت پیامک تبلغاتی خودشون رو مسدود کرده باشند . که تعداد این افراد روز به روز در حال افزایش است. ما برای این موضوع راه حلی پیدا کردیم که بتوانید پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود را به دست مشترکان برسونید.

پگاه اس ام اس شماره خدماتی را به صورت اشتراکی در اختیار کاربران خود قرار میدهد که قادر خواهند بود به شماره های مشتریان و مخاطبین خود که جزو شماره های بلک لیست هستند ارسال پیامک نمایند. توجه نمایید این شماره بصورت اشتراکی بوده است و دریافت پیامک ندارد.

ارسال پیامک خدماتی اشتراکی ٫ برای کاربرانی می باشد که امکان خدماتی کردن شماره اختصاصی را ندارند و یا اینکه شماره اختصاصی ندارند در این سرویس به کاربر مورد نظر شماره اشتراکی خدماتی داده می شود که قادر به ارسال به شماره های دارای بلک لیست هستند می باشد.

ارسال از شماره های اشتراکی فقط و فقط به شماره مخاطبین شخص کاربر می باشد و اجازه و امکان ارسال پیامک به شماره های عمومی ٫ کشوری ٫ منطقه ای ٫کدپستی و مشاغل را ندارد.

در صورتی که هنوز کاربر پنل پگاه اس ام اس نیستید می توانید همین الان اقدام کرده و از این پس تمام پیامک های شما ۱۰۰% به مخاطبانتان میرسد.

بررسی لیست سیاه مخابراتی به صورت آنلاین

استعلام و چک کردن شماره موبایل از نظر لیست سیاه مخابرات

ممکن است که بخواهید وضعیت شماره موبایل خود را در بلک لیست مخابراتی بدانید و به دنبال یک روش آنلاین و ساده جهت بررسی آن باشید، ما این ابزار را به صورت آنلاین و رایگان در اختیار شما قرار داده‌ایم.

جهت بررسی وضعیت شماره یا شماره‌های مورد نظر از نظر وضعیت لیست سیاه مخابرات (دریافت یا عدم دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی) شماره‌ دلخواه خود را در کادر زیر وارد کرده و سپس دکمه «استعلام» را کلیک کنید تا وضعیت هر شماره نمایش داده شود.

دقت داشته باشید شماره باید به صورت ۱۱ رقمی و کامل و بدون هیچ علامتی قرار داشته باشند و در هر سطر فقط یک شماره قرار داشته باشد.

برای خروج از لیست سیاه مخابراتی، مشترک کافیست از خطوط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال نماید.

برای غیرفعال سازی نیز بدیهی‎ست که عدد متمم را به شماره اپراتور مربوطه ارسال نمایید.

همچنین با شماره گیری کد دستوری #۸۰۰* در هر اپراتور اقدام به فعال یا غیر فعال کردن بلک لیست خط خود کنید.

برای استعلام کلیک کنید

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود به سامانهثبت نام سامانهنمایندگی