آیا شما هم سوالی دارید؟
لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
سوالات متداول
این سامانه کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت و مرورگر(Browser) بروز شده در کامپیوتر و یا گوشی هوشمند دارید.پیشنهاد می شود حتی الامکان از مرورگر فایرفاکس (Firefox) استفاده نمایید.
کم بودن سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک نخواهد داشت ، زیرا ارسال ها بعد از درخواست ، از طریق سرور های این مجموعه صورت می پذیرد.
برای فعالسازی پنل و خطوط اشتراکی و اختصاصی شما میبایست با ارسال تصویر کارت ملی خود پنل خود را فعال نمائید.بعد از ارسال تصویر کارت ملی خود مدارک شما حدودا در ۱۵ دقیقه بررسی و تائید میگردند
شما نیاز به ارسال تمامی موارد ندارید و ارسال تصویر کارت ملی شما کافی است
این مورد میتواند دلایل مختلف داشته باشد.
۱- عدم تطابق کد ملی و یا شماره شناسنامه با اطلاعات اولیه ثبت نام
۲- ناقص بودن آدرس ویا اطلاعات
در صورت بروز این مشکل از طریق تیکت در ارتباط باشید تا اطلاعات شمااصلاح گردد.
امکانات پنل ها با هم برابر است ، تنها تفاوت پنل ها در تعرفه ارسال پیامک میباشد. به عنوان مثال در پنل سیلور تعرفه ارسال شما ۱۱ تومان است ، اما در پنل پلاتین تعرفه ارسال شما ۸/۵ تومان است.
در صورتی که ارسال و ترافیک بالای دارید میتوانید با خرید پنل های گلد یا پلاتین ، در هزینه های ارسال خود صرفه جویی نمائید.
شما نیاز به خرید شماره ندارید ، بعد از تائید مدارک ، خطوط اشتراکی عمومی برای شما فعال میگردد و میتوانید از این خطوط پیامک های خود را ارسال نمائید.همچنین برای هر کاربر ۲ خط اختصاصی رایگان از اپراتور های ۵۰۰۰ در نظر گرفته شده است که میتوانید از انها نیز پیامک اراسل نمائید.
بله ر صورتی که شما خط اختصاصی داشته باشید ، میتوانید بر روی پنل خود دریافت پیامک نیز داشته باشید . مخاطبین شما هر پیامی به شماره اختصاصی شما ارسال کنند ، شما میتوانید ان را در پنل خود مشاهده نمائید.
دریافت هزینه کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای دریافت نمیشود.
سوالات نمایندگان
در پنل کاربری شما فقط امکان ارسال پیامک بر اساس امکانات موجود در پنل خود را دارید ، اما در پنل نمایندگی در کنار ارسال پیامک میتوانید پنل مشابه به پنل خود را به هر شخص و شرکتی واگذار کرده و کسب درآمد نمائید.
شما به روش های زیر میتوانید از پنل نمایندگی کسب درآمد کنید.
۱- فروش پنل به قیمت دلخواه
۲- فروش شارژ به کاربران
۳- فروش خط اختصاصی به کاربران
۴- دریافت سفارش و ارسال پیامک
درصورتی که از دامنه استفاده می نمائید ns ها را بر روی ns1.ippanel.com و ns2.ippanel.com ست نمائید و در صورتی که می خواهید سامانه بر روی ساب دامین شما فعال شود یک a-record با نام sms ایجاد و آن را بروی آی پی ۳۷.۱۳۰.۲۰۲.۱۸۸ ست نمائید.
بعد از ست کردن ns و یا آی پی به بخش مدیریت و تنظیمات > تنظیمات مدیریتی > بخش دامین مراجعه کرده و دامنه اصلی خود را بدون ساب دامین وارد نمائید و منتظر باشید تا تائید گردد.
بعد از تائید دامنه صفحه لاگین و صفحه ثبت نام بر روی دامنه شما قابل نمایش خواهد بود.
با توجه به اینکه در این سامانه نمایندگی ها کاملا مستقل است ، تیکت های کاربران در پنل شما قابل بررسی و مشاهده میباشد ، شما میبایست به این تیکت ها پاسخ دهید .
در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید میتوانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا پاسخ مطلوب ارائه شود و شما نیز به کاربر خود اعلام نمائید.
برای ایجاد کاربر شما میبایست مراحل زیر را انجام دهید.
۱- قیمت گذاری پیامک را انجام دهید
۲- قیمت گذاری خطوط اختصاصی را انجام دهید.
۳- بسته ایجاد کنید
۴- کاربر ایجاد کنید